Music Blog iti pune la dispozitie cele mai noi stiri din muzica, coveruri, versuri, videoclipuri noi, melodii noi, biografii, albume noi, muzica noua si multe altele [...]

Cred ca mai totata lumea a auzit noua melodie a lui Michel Teló, "Ai se eu te pego" care se pare ca face senzatie pe internet de cateva saptamani, eu zic ca era si greu sa nu auzi piesa asta pentru ca [...]

Tocmai ce am ascultat noul album semnat DOC - "Lucrare de control", mi-a placut asa mult incat am zis sa il pun si aici pentru cei ce vor sa il asculte. Eu spun ca este un album ce merita ascultat, o [...]

Woodkid - Iron un videoclip foarte bine realizat din punctul meu de vedere, de aceea l-am si postat aici. Voi ce parere aveti [...]

Este vorba despre noul mixtape semnat Nane. Mixtape-ul are 24 de piese care sunt mixate de Dj Undoo. Printre invitati îi găsim pe: Hashoo, Bad News Brown, Drei Ros, Zhao, DJ Undoo și Doddy. Mi jos găsiti [...]

Stiri din muzica - Music Blog Michel Telo - Ai se eu te pego DOC – Lucrare de control (Download) Woodkid - Iron (Videoclip) NANE – MOTIVATIE (Download)

Britney Spears - I Wanna Go, Big Fat Bass


Britney n-a scapat nici ea de problema pieselor care ajung pe net inainte de lansarea albumului.

Ba chiar s-a trezit ca intregul album a aparut pe net in weekend, cu mai putin de doua saptamani pana la lansare. Si, pentru ca suntem siguri ca fanii abia asteapta sa asculte doua dintre piesele pe care le-a prezentat inca de acum cateva saptamani, mai jos poti sa asculti "I Wanna Go" si "Big Fat Bass".

Per total albumul pare sa fie cel mai bun al lui Britney inca de la "Blackout", iar piesele de mai jos sunt cele mai asteptate de catre fani.

“Big Fat Bass” are toate caracteristicile unei piese compuse de will.i.am - ritm bun dar cam repetitiv, foarte dansabila, dar cu versuri nu prea inspirate. Pe de alta parte, insa, “I Wanna Go” este o piesa mult mai tare si, avand in vedere reactia fanilor, va fi probabil urmatorul single lansat oficial si care se va bucura si de un videoclip.

Cum ti se par cele doua piese noi ale lui Britney Spears de pe albumul "Femme Fatale"?


Britney Spears - Big Fat Bass


Britney Spears - I Wanna Go

Share this post:

Digg it StumbleUpon del.icio.us Google Yahoo! reddit

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright 2010 Stiri din muzica
------> Filme online