Music Blog iti pune la dispozitie cele mai noi stiri din muzica, coveruri, versuri, videoclipuri noi, melodii noi, biografii, albume noi, muzica noua si multe altele [...]

Cred ca mai totata lumea a auzit noua melodie a lui Michel Teló, "Ai se eu te pego" care se pare ca face senzatie pe internet de cateva saptamani, eu zic ca era si greu sa nu auzi piesa asta pentru ca [...]

Tocmai ce am ascultat noul album semnat DOC - "Lucrare de control", mi-a placut asa mult incat am zis sa il pun si aici pentru cei ce vor sa il asculte. Eu spun ca este un album ce merita ascultat, o [...]

Woodkid - Iron un videoclip foarte bine realizat din punctul meu de vedere, de aceea l-am si postat aici. Voi ce parere aveti [...]

Este vorba despre noul mixtape semnat Nane. Mixtape-ul are 24 de piese care sunt mixate de Dj Undoo. Printre invitati îi găsim pe: Hashoo, Bad News Brown, Drei Ros, Zhao, DJ Undoo și Doddy. Mi jos găsiti [...]

Stiri din muzica - Music Blog Michel Telo - Ai se eu te pego DOC – Lucrare de control (Download) Woodkid - Iron (Videoclip) NANE – MOTIVATIE (Download)

Michel Teló - Ai se eu te pego



Cred ca mai totata lumea a auzit noua melodie a lui Michel Teló, "Ai se eu te pego" care se pare ca face senzatie pe internet de cateva saptamani, eu zic ca era si greu sa nu auzi piesa asta pentru ca mai nou apare si la stiri.
Sa fiu sincer pana la piesa asta nu am auzit de Michel Telo dar nu imi pare asa rau, mie mi se pare ca piesa asta suna a mane iar versurile traduse in limba romana ma face sa cred si mai mult acest lucru.

Voi ce parere aveti, suna a manea ?


Si nu este daoar atat, se pare ca mai nou si Inna a facut un remix dupa acesta piesa "Ai se eu te pego " inpreuna cu Play&Win.
Eu zic ca suna de doua ori mai prost desii nu prea agreez acest gen de muzica...

Share this post:

Digg it StumbleUpon del.icio.us Google Yahoo! reddit

5 comentarii:

Anonim

orikum e prea smek pt sek asta , il yub pe michel thelo:*:*:*

Sorin

Suna a manea dar e destul de buna melodia...

Anonim

imi place tare mult melodia.e printre preferatele mele.e suuuper!!!nota 10.

Anonim

Imi place foarte mult piesa si e preferata mea

te iubesc michel telo

Anonim

e beton melodia...cel mai tare la ora asta...

Trimiteți un comentariu

 
Copyright 2010 Stiri din muzica
------> Filme online