Music Blog iti pune la dispozitie cele mai noi stiri din muzica, coveruri, versuri, videoclipuri noi, melodii noi, biografii, albume noi, muzica noua si multe altele [...]

Cred ca mai totata lumea a auzit noua melodie a lui Michel Teló, "Ai se eu te pego" care se pare ca face senzatie pe internet de cateva saptamani, eu zic ca era si greu sa nu auzi piesa asta pentru ca [...]

Tocmai ce am ascultat noul album semnat DOC - "Lucrare de control", mi-a placut asa mult incat am zis sa il pun si aici pentru cei ce vor sa il asculte. Eu spun ca este un album ce merita ascultat, o [...]

Woodkid - Iron un videoclip foarte bine realizat din punctul meu de vedere, de aceea l-am si postat aici. Voi ce parere aveti [...]

Este vorba despre noul mixtape semnat Nane. Mixtape-ul are 24 de piese care sunt mixate de Dj Undoo. Printre invitati îi găsim pe: Hashoo, Bad News Brown, Drei Ros, Zhao, DJ Undoo și Doddy. Mi jos găsiti [...]

Stiri din muzica - Music Blog Michel Telo - Ai se eu te pego DOC – Lucrare de control (Download) Woodkid - Iron (Videoclip) NANE – MOTIVATIE (Download)


Pe 18 martie, scena de la “Românii au talent” a aparţinut în cea mai mare parte dansatorilor, imitatorilor, jongleurilor şi magicienilor. Juriul a rămas fără cuvinte la numerele prezentate, iar publicul i-a răsplătit pe concurenţi cu urale şi ropote de apaluze.

Seara a debutat la PRO TV cu Corul Bărbătesc din Finteuşul Mare, un cor înfiinţat încă din anul 1918. Momentan grupul numără 50 de membri (40 dintre ei aflându-se pe scena de la "Românii au talent"), diferenţa de vârstă dintre ei fiind uimitoare: cel mai tânăr are 18 ani, iar cel mai în vârstă 83 de ani.

O alta surpriză au fost Ştefan Manduc şi iubita lui Reka Lazin, din Satu Mare. Ambii dansatori, cei doi s-au înscris separat la "Românii au talent" şi au reuşit să impresioneze juriul obţinând trei de "DA".

Titanii Funky Fresh a fost încă una dintre marile surprize ale serii. Trupa, spun cei patru tineri, este printre cele mai vechi grupuri de dans din Romania, formată iniţial în 1983, din patru băieţi.

Dansul a fost la putere, aşa că seara a continuat cu Păun Valentin, un tânăr de 23 de ani, student la Medicină. Mişcările sacadate şi foarte bine executate, însoţite de foarte mult umor, au reuşit să îi aducă trei de "Da" din partea juriului.

Mădălina Stanciu, o dansatoare la bară de 23 de ani, din Timişoara, a venit însoţită de fetiţa ei, Denisa. Când era foarte mică, a făcut gimnastică de performanţă fiind antrenată chiar de Nadia Comăneci, dar din cauza unei accidentări fost nevoită sa renunţe. Mădălina mars însă mai departe şi a contat întotdeauna pe sprijinul fratelui ei, pe care, din păcate, l-a pierdut în urmă cu câţiva ani.

Mari emoţii le-au creat telespectatorilor şi juriului cei de la Clubul Sportiv Akikai din Tecuci, a căror demonstraţie de forţă şi concentrare i-au lăsat pe toţi cu gura căscată.

Seara talentelor s-a încheiat cu Ştefan Florescu, în vârstă de 18 ani, din Botoşani. Acesta a practicat atletism şi fotbal de performanţă, dar acum a venit la "Românii au talent" pentru a uimi prin felul în care jonglează cu mingea.

Share this post:

Digg it StumbleUpon del.icio.us Google Yahoo! reddit

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright 2010 Stiri din muzica
------> Filme online