Music Blog iti pune la dispozitie cele mai noi stiri din muzica, coveruri, versuri, videoclipuri noi, melodii noi, biografii, albume noi, muzica noua si multe altele [...]

Cred ca mai totata lumea a auzit noua melodie a lui Michel Teló, "Ai se eu te pego" care se pare ca face senzatie pe internet de cateva saptamani, eu zic ca era si greu sa nu auzi piesa asta pentru ca [...]

Tocmai ce am ascultat noul album semnat DOC - "Lucrare de control", mi-a placut asa mult incat am zis sa il pun si aici pentru cei ce vor sa il asculte. Eu spun ca este un album ce merita ascultat, o [...]

Woodkid - Iron un videoclip foarte bine realizat din punctul meu de vedere, de aceea l-am si postat aici. Voi ce parere aveti [...]

Este vorba despre noul mixtape semnat Nane. Mixtape-ul are 24 de piese care sunt mixate de Dj Undoo. Printre invitati îi găsim pe: Hashoo, Bad News Brown, Drei Ros, Zhao, DJ Undoo și Doddy. Mi jos găsiti [...]

Stiri din muzica - Music Blog Michel Telo - Ai se eu te pego DOC – Lucrare de control (Download) Woodkid - Iron (Videoclip) NANE – MOTIVATIE (Download)

Ethan Bortnick


Nu exista vreun cuvant care sa-l descrie mai bine pe Ethan Bortnick decat "GENIAL". In varsta de numai 11 ani (o sa va arat niste filmulete dupa youtube la 4 - 6 ani), poate fi comparat cu Mozart in ceea ce priveste calitatile sale muzicale.

De la jazz, rock 'n roll sau muzica clasica, nu este vreun gen de muzica ce nu poate fi interpretat fara greseala de Ethan.

Insa ce este cu adevarat uimitor cu privire la acest copil este faptul ca el nu sta sa invete partituri intortocheate sau acorduri complicate... canta totul dupa ureche, doar ascultand o piesa.

Ethan a participat si la proiectul muzical "We are the world", menit sa stranga fonduri pentru sinistratii din Haiti si descrie participarea la acest eveniment ca unul dintre cele mai bune lucruri care i s-au intamplat.

Micutul geniu spune ca de fiecare data cand urca pe scena nu vrea sa impresioneze lumea, ci vrea sa se distreze si sa ii faca pe oameni sa uite de griji si probleme.



Mai multe filmulete puteti urmarii si pe canalu lui dupa youtube http://www.youtube.com/user/ethansmusicsite

Share this post:

Digg it StumbleUpon del.icio.us Google Yahoo! reddit

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright 2010 Stiri din muzica
------> Filme online