Music Blog iti pune la dispozitie cele mai noi stiri din muzica, coveruri, versuri, videoclipuri noi, melodii noi, biografii, albume noi, muzica noua si multe altele [...]

Cred ca mai totata lumea a auzit noua melodie a lui Michel Teló, "Ai se eu te pego" care se pare ca face senzatie pe internet de cateva saptamani, eu zic ca era si greu sa nu auzi piesa asta pentru ca [...]

Tocmai ce am ascultat noul album semnat DOC - "Lucrare de control", mi-a placut asa mult incat am zis sa il pun si aici pentru cei ce vor sa il asculte. Eu spun ca este un album ce merita ascultat, o [...]

Woodkid - Iron un videoclip foarte bine realizat din punctul meu de vedere, de aceea l-am si postat aici. Voi ce parere aveti [...]

Este vorba despre noul mixtape semnat Nane. Mixtape-ul are 24 de piese care sunt mixate de Dj Undoo. Printre invitati îi găsim pe: Hashoo, Bad News Brown, Drei Ros, Zhao, DJ Undoo și Doddy. Mi jos găsiti [...]

Stiri din muzica - Music Blog Michel Telo - Ai se eu te pego DOC – Lucrare de control (Download) Woodkid - Iron (Videoclip) NANE – MOTIVATIE (Download)


Doar noua zile ne mai despart de finala show-ului "Romanii au Talent". In lupta pentru marele premiu au mai ramas decat 12 oameni. Printre care si Adrian Tutu.

Un tanar care a venit la preselectie pentru ca pe scena se simte mai aproape de parintii sai. Este orfan de la o varsta frageda.
Adrian si-a pierdut ambii parinti cand nu implinise 5 ani. O vreme a ramas in grija bunicii iar apoi s-a hotarat sa ia viata in piept, asa ca s-a mutat singur in apartamentul lasat de parinti lui.

De "Romanii au talent" a afat de la un prieten. Nu a stat nici o clipa pe ganduri si s-a inscris iar pe tren a compus si piesa care l-a facut vestit.

"Acest consurs inseamna foarte mult pentru mine fiindca mi-am dorit tot timpul sa cant si sa fac ceea ce simt pentru ca prin versuri ma descarc, ma regasesc,'' spune Adrian.


Daca la preselectii s-a prezentat cu un imn al emisiunii si al romanilor talentati, in semifinala, s-a reinventat si le-a transmis gandurile lui bune parintilor.
Acum a ajuns printre primii 12 si promite sa dea tot ce e mai bun pentru a impresiona din nou.

Pe Adrian il puteti vota trimitand un sms la 1276 sau sunand la 0900760613. Tariful este de 1,61 euro.





Share this post:

Digg it StumbleUpon del.icio.us Google Yahoo! reddit

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright 2010 Stiri din muzica
------> Filme online