Music Blog iti pune la dispozitie cele mai noi stiri din muzica, coveruri, versuri, videoclipuri noi, melodii noi, biografii, albume noi, muzica noua si multe altele [...]

Cred ca mai totata lumea a auzit noua melodie a lui Michel Teló, "Ai se eu te pego" care se pare ca face senzatie pe internet de cateva saptamani, eu zic ca era si greu sa nu auzi piesa asta pentru ca [...]

Tocmai ce am ascultat noul album semnat DOC - "Lucrare de control", mi-a placut asa mult incat am zis sa il pun si aici pentru cei ce vor sa il asculte. Eu spun ca este un album ce merita ascultat, o [...]

Woodkid - Iron un videoclip foarte bine realizat din punctul meu de vedere, de aceea l-am si postat aici. Voi ce parere aveti [...]

Este vorba despre noul mixtape semnat Nane. Mixtape-ul are 24 de piese care sunt mixate de Dj Undoo. Printre invitati îi găsim pe: Hashoo, Bad News Brown, Drei Ros, Zhao, DJ Undoo și Doddy. Mi jos găsiti [...]

Stiri din muzica - Music Blog Michel Telo - Ai se eu te pego DOC – Lucrare de control (Download) Woodkid - Iron (Videoclip) NANE – MOTIVATIE (Download)





Intrebat daca se gandea ca va ajunge atat de departe, Valentin Dinu a raspuns cu modestie: “Nu m-am gandit nici ca o sa ajung in finala, dar talentul mi-a fost rasplatit!”. Si totusi, momentul lui a impresionat-o atat de tare pe Andra, incat aceasta s-a ridicat in picioare! Andi a continuat si el cu laudele: “Ma uit la tine ca la un star confirmat de foarte multi ani. Cred ca poti sa faci absolut orice cu vocea ta. Iti prevad un viitor mult mai mare decat iti poti inchipui tu vreodata!”.

Ma numar printre fanii tai! Mi-ar placea sa facem un duet, esti foarte talentat!”, i-a propus Andra.

M-ai uluit la preselectii, iar in finala, acum, arati ca un adevarat star. Ai acea relaxare si incredere, iar asta imi confirma faptul ca vei ajunge mare!”, i-a spus si Mihai Petre.

Ne-ai racorit cu melodia asta!”, a tinut sa adauge AndraUrmareste cum a cantat Valentin Dinu in finala concursului "Romanii au talent" pe Music Blog.

Share this post:

Digg it StumbleUpon del.icio.us Google Yahoo! reddit

21 comentarii:

Anonim

Esti minunat!Ai tot ce iti trebuie ca sa arzi multe etape si sa ajungi un cantaret adevarat intr-un timp record Esti talentat,esti muncitor,ai facut senzatie cu vocea ta si ai timpul de partea ta pentru ca esti f tanar. Ai grija la ce usi bati si nu renunta la muzica,locul tau este pe scena.De la Aurelian Andreescu incoace nu am mai auzit un glas dumnezeiesc asa ca al tau.Mult noroc,Valentin!Premiul....nu conteaza,D-zeu are cu tine alte planuri,crede-ma!

Anonim

o voce superba ..unul dintre cei castigatori..nu AT..sper ca vocea sa te ajute sati ajuti familia.:P toate bune:)

Camelia Prisecaru din Galati

O voce calda ,vibranta si un chip care transmite plin de sensibilitate toate emotiile melodiei pe care o interpreteaza ,Valentin Dinu a aparut de nicaieri si totusi iti creeaza impresia, cand il asculti,ca il stii dintotdeauna si vrei sa-l asculti iar si iar ...si nu te mai saturi!!!Eu il ascult mereu de cand s-a terminat concursul si tot nu-mi vine sa cred ca nu este el finalistul.Cred ca Adrian Tutu este un baiat bun, greu incercat de soarta si ca merita mai mult de la viata , cred ca are multe mesaje de transmis oamenilor,dar emisiunea era dedicata celor mai talentati romani si nu este intitulata "Romanii sunt milosi".VALENTIN DINU trebuia sa castige sau macar NARCIS !Bravo Valentin!!!!!!!!, iti doresc sa-ti fie confirmata cat mai curand ADEVARATA VALOARE !!! te-am votat si astept cu nerabdare sa apara primul tau album.Voi fi printre cei care-l vor asculta cu deosebita placere.

Anonim

esti extraordinar, te iubesc si iti doresc o viata frumoasa,
deoarece cariera deja ti-ai inceput-o si nu bine , extraordinar....
esti superb
cu stima , cesarina

OANA-TULCEA

O VOCE INCREDIBILA,O PREZENTA SCENICA SI O DEZINVOLTURA DEMNE DE UN CANTARET CONSACRAT,UN TALENT PE CARE PUTINI IL AU. SPER CA CEI CARE POT S-O FACA, SA-L AJUTE,AR FI MARE PACAT SA SE IROSEASCA ACEST TANAR MINUNAT. AM MARE INCREDERE IN ANDRA,EA SIGUR STIE CE ARE DE FACUT....NOI ROMANII,NU PREA STIM SA PRETUIM VALORILE DAR IN ANDRA AM INCREDERE,NE-A PROMIS UN DUET CU VALENTIN SI SUNTEM MULTI CEI CARE ASTEAPTA MINUNEA.....

adrian

cine a spus ca ne amintesti de Aurelian Andreescu are mare dreptate. Ai aceleasi vibratii si acelasi dar de a transmite emotii. Inflexiunile si caldura din glasul tau vor face din tine un mare solist. Bafta si curaj,Valentin! Ai grija,drumul pe care pasesti e o jungla in care dreptatea o face banul.Arata -ne tu ca se poate si altfel

Anonim

Inca o data , acest popor nu a reusit sa aleaga corect.Parca suntem hipnotizati sau mai rau .Realitatea,valoarea,adevarul ne sunt straine.Minciuna,promiscuitatea,incultura,lipsa de educatie si hahaiala sunt adevaratele repere.Nivelul intelectual si de analiza a scazut dramatic in aceasta tara.Personal, ii doresc sa se realizeze pentru ca merita cu prisosinta.Meritul lui este si mai mare ,pentru ca nu este un profesionist( cum au fost multi din concurenti).Mult noroc ,aici sau in alta tara.

boca oana

MA NUMESC BOCA OANA SI SUNT DIN BUC .SUNT MAMICA A DOI COPII AM 31 ANI SI VALENTIN DRAGUL MEU DE LA INCEPUT CAND AI APARUT LA ROMANII AU TALENT AM CREZUT IN TINE NICI NU MA GANDEAM CA N-O SA CASTIGI .DAR NU-I NIMIC O SA CASTIGI TU DE MII DE ORI MAI MULT DECAT ACEA SUMA .MULT SUCCES MULTA SANATATAE TIE SI LA FAMILIA TA SI CELOR CARE TE-AU DESCOPERIT.EU SUNT FAN MICHAEL JACKSON SI MADALINA MANOLE .STAU SI MA GANDESC CA TU ESTI UN MICHAEL JACKSON AL ROMANIEI.DOAMNE AJUTA!

Anonim

super voce bravo

Anonim

Deci sa va spun cum cred cca stau treburile.
Cei de la mediapro sunt niste genii ale marketingului.Avantajele pentru care PRODUCATORII emisiunii au decis sa castige acest Tutu care intre noi fie vorba cred ca a fost fabricat de ei cu cu mult inainte de concurs- sunt urmatoarele:
1-O controversa aduce rating mediatic pe mediaulterior -vezi zecile de mii de accesari pe protv on line mai ales ca au drepturi de autor pe imagini
2- Cote la case de pariuri de care lumea normale habar n-are.
Chiar credeti ca le pasa ca sunt injurati de zeci de mii de ori?-Injuraturile astea aduc bani in publicitate-vezi reclamele de pe site protv.
Deci fratilor asa trebuia sa se intample pentru ca numai asa se scot bani.

Anonim

Sper din tot sufletul ca dupa acest concurs pe care meritai sa il castigi , ti-o spun cu toata sinceritatea si admiratia,participarea ta sa fie o rampa de lansare intr-o cariera muzicala plina de succes, Romania are nevoie de o astfel de voce , suntem satui de muzica comerciala si de falsitate , sa dam voie si oamenilor cu adevarat talentati sa se afirme .Succes Valentin!

Anonim

superba voce are pacat ca nu a castigat merita....

Anonim

esti extraordinar. meritai premiul cel mare. n-a mai cantat nimeni ca tine. adrian a impresionat prin situatia lui dramatica, dar atat, talent are mult mai putin decat multi care au fost prezenti acolo. asta e! se pare ca romania e mai sentimentala decat am crezut. mult succes ca de inzestrat esti .

Anonim

esti cel mai tare...meriti tot ce e mai bun...felicitari...esti cel mai bun pt multi!!!!!!!!!!!!!!!

Anonim

FELICITARI VALENTIN!ESTI UN GENIU,CANTI ATAT DE BINE INCAT CRED CA AI REUSIT SA FACI SUTE DE OAMENI SA PLANGA DE EMOTIE;TE AM SUSTINUT DE LA INCEPUT DE CAND TE AM AUZIT CANTAND PIESA ,,CAT DE FRUMOASA ESTI,,SI AM SA TE SUSTIN IN CONTINUARE,ESTI UN ADEVARAT TALENT,D ZEU SA TE AJUTE SA REALIZEZI TOT CEEA CE TI AI PROPUS,AM SA MA ROG CA EL SA FIE PRETUTINDENI CU TINE SI CU FAMILIA TA;NUMAI BINE ITI DORESC

Anonim

o voce minunata...un om extraordinar....o pers minunata.....sunt fana ta for ever!!!!!

Anonim

Ploiesteanul meu drag....sunt mandra de tine...sper sa-ti dea D-zeu atata intelepciune incat, atunci cand vei ajunge sus sa nu uiti de unde ai plecat....sa pastrezi intotdeauna familia(sotia si fiul tau)langa tine si sa nu te schimbe banul si faima, niciodata...

Anonim

ESTI....NU AM CUVINTE EXCEPTIONAL...MAI MULT N-AM CE SA ZIC:lx:x:x:x

Anonim

bravo tie frate esti dumnezeiesc chiar sti sa misti omul la suflet bravo tie

Anonim

ce s-a mai intamplat cu Valentin,nu am mai auzit nimic despre el in ultimul timp...ma tem ca din nou romanii au dat pagina,uitandu-l intre file pe Valentin. ...Habar nu avem sa ne apreciem valorile,care ne-or fi criteriile? Ce fel de oameni suntem noi?

Trimiteți un comentariu

 
Copyright 2010 Stiri din muzica
------> Filme online