Music Blog iti pune la dispozitie cele mai noi stiri din muzica, coveruri, versuri, videoclipuri noi, melodii noi, biografii, albume noi, muzica noua si multe altele [...]

Cred ca mai totata lumea a auzit noua melodie a lui Michel Teló, "Ai se eu te pego" care se pare ca face senzatie pe internet de cateva saptamani, eu zic ca era si greu sa nu auzi piesa asta pentru ca [...]

Tocmai ce am ascultat noul album semnat DOC - "Lucrare de control", mi-a placut asa mult incat am zis sa il pun si aici pentru cei ce vor sa il asculte. Eu spun ca este un album ce merita ascultat, o [...]

Woodkid - Iron un videoclip foarte bine realizat din punctul meu de vedere, de aceea l-am si postat aici. Voi ce parere aveti [...]

Este vorba despre noul mixtape semnat Nane. Mixtape-ul are 24 de piese care sunt mixate de Dj Undoo. Printre invitati îi găsim pe: Hashoo, Bad News Brown, Drei Ros, Zhao, DJ Undoo și Doddy. Mi jos găsiti [...]

Stiri din muzica - Music Blog Michel Telo - Ai se eu te pego DOC – Lucrare de control (Download) Woodkid - Iron (Videoclip) NANE – MOTIVATIE (Download)

Lil Wayne feat Ft. Bruno Mars - Oglinda (Versuri)



"Lil Wayne feat Ft. Bruno Mars - Oglinda" versuri in limba romana

Lil Wayne:

Cu tot ce se intampla azi
Nu stii daca vii sau pleci
Dar tu crezi ca esti pe drumul cel bun
Viata e aliniata in oglinda, nu o da in bara
Uitete la mine cand iti vorbesc
Tu te uiti la mine dar eu ma uit prin tine
Vad sangele din ochii tai
Vad dragostea deghizata
Vad durerea aici, in mandria ta
Vad ca nu esti multumit
Si nu mai vad pe nimeni altul
Ma vad pe mine uitandu-ma la.....


Refren:Bruno Mars

Oglindă pe perete, aici suntem din nou
Prin realizarile si esecurile mele
Tu ai fost singurul meu fan
Tu mi-a spus că ei pot înţelege omul care sunt
Deci, de ce mai suntem aici vorbind unul cu altul?
Oh, văd adevărul în minciunile tale
Nu vad pe nimeni alaturi de tine
Dar eu sunt cu tine atunci cand esti singur
Si tu ma corectezi atunci cand ma uit gresit
Vad acea vina in spatele rusinii
Iti vad sufletul prin geamul ferestrei
Vad cicatricile care au ramas
Te vad pe tine Wayne, ma uit la acea.....


Refren:

Oglindă pe perete, aici suntem din nou
Prin realizarile si esecurile mele
Tu ai fost singurul meu fan
Tu mi-a spus că ei pot înţelege omul care sunt
Deci, de ce mai suntem aici vorbind unul cu altul?
Uitandu-ma la mine acum, imi pot vedea trecutul
Fir-ar mă uit la fel ca tatal meu nenorocit
Aprinde-o, sa afume acea oglinda
Chiar arat bine intro oglinda sparta
Vad zambetul mamei mele, asta e o binecuvantare
Vad schimbarea, vad mesajul
Si nici un mesaj nu poate fi mai clar
Asa ca am inceput cu omul din ...


Refren:

Oglindă pe perete, aici suntem din nou
Prin realizarile si esecurile mele
Tu ai fost singurul meu fan
Tu mi-a spus că ei pot înţelege omul care sunt
Deci, de ce mai suntem aici vorbïnd unul cu altul?

Share this post:

Digg it StumbleUpon del.icio.us Google Yahoo! reddit

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright 2010 Stiri din muzica
------> Filme online