Music Blog iti pune la dispozitie cele mai noi stiri din muzica, coveruri, versuri, videoclipuri noi, melodii noi, biografii, albume noi, muzica noua si multe altele [...]

Cred ca mai totata lumea a auzit noua melodie a lui Michel Teló, "Ai se eu te pego" care se pare ca face senzatie pe internet de cateva saptamani, eu zic ca era si greu sa nu auzi piesa asta pentru ca [...]

Tocmai ce am ascultat noul album semnat DOC - "Lucrare de control", mi-a placut asa mult incat am zis sa il pun si aici pentru cei ce vor sa il asculte. Eu spun ca este un album ce merita ascultat, o [...]

Woodkid - Iron un videoclip foarte bine realizat din punctul meu de vedere, de aceea l-am si postat aici. Voi ce parere aveti [...]

Este vorba despre noul mixtape semnat Nane. Mixtape-ul are 24 de piese care sunt mixate de Dj Undoo. Printre invitati îi găsim pe: Hashoo, Bad News Brown, Drei Ros, Zhao, DJ Undoo și Doddy. Mi jos găsiti [...]

Stiri din muzica - Music Blog Michel Telo - Ai se eu te pego DOC – Lucrare de control (Download) Woodkid - Iron (Videoclip) NANE – MOTIVATIE (Download)


Consiliul de Administratie al televiziunii publice a aprobat, in sfarsit, bugetul pentru participarea Romaniei la Eurovision 2012: 100.000 de euro. Suma reprezinta mai putin de jumatate din cat ne-ar fi trebuit ca sa acoperim toate cheltuielile de deplasare la Baku.

Inca 120.000 de euro ar trebui stransi din sponsorizari de la companii private, a declarat Dan Manoliu, coordonatorul proiectului Eurovision 2012.

Pentru domnul Manoliu, speranta moare ultima. El sustine ca tari grav afectate de criza, precum Grecia si Malta, primesc bani pentru participarea la Eurovision 2012 exclusiv din sponsorizari.

Reprezentantii Eurovision trebuie sa gaseasca repede sponsori care sa acopere cei 120.000 de euro. Pana pe 19 martie, Romania trebuie sa anunte pe cine va trimite la Baku, in Azerbaijan. Prin urmare, tot pana atunci trebuie organizata si selectia nationala Eurovision 2012, care nu se desfasoara de pe o zi pe alta.

In aceasta situatie inca incerta pentru Romania, ne uitam cu jind la vecinii din Republica Moldova, care au ajuns deja la cea de-a treia etapa a selectiei nationale, adica finala.

Autor: Laura Galan
Sursa: bestmusic.ro

Share this post:

Digg it StumbleUpon del.icio.us Google Yahoo! reddit

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright 2010 Stiri din muzica
------> Filme online