Music Blog iti pune la dispozitie cele mai noi stiri din muzica, coveruri, versuri, videoclipuri noi, melodii noi, biografii, albume noi, muzica noua si multe altele [...]

Cred ca mai totata lumea a auzit noua melodie a lui Michel Teló, "Ai se eu te pego" care se pare ca face senzatie pe internet de cateva saptamani, eu zic ca era si greu sa nu auzi piesa asta pentru ca [...]

Tocmai ce am ascultat noul album semnat DOC - "Lucrare de control", mi-a placut asa mult incat am zis sa il pun si aici pentru cei ce vor sa il asculte. Eu spun ca este un album ce merita ascultat, o [...]

Woodkid - Iron un videoclip foarte bine realizat din punctul meu de vedere, de aceea l-am si postat aici. Voi ce parere aveti [...]

Este vorba despre noul mixtape semnat Nane. Mixtape-ul are 24 de piese care sunt mixate de Dj Undoo. Printre invitati îi găsim pe: Hashoo, Bad News Brown, Drei Ros, Zhao, DJ Undoo și Doddy. Mi jos găsiti [...]

Stiri din muzica - Music Blog Michel Telo - Ai se eu te pego DOC – Lucrare de control (Download) Woodkid - Iron (Videoclip) NANE – MOTIVATIE (Download)

The dAdA - Ne doare la... (Audio)


In apropierea sarbatorii Pascale, HaHaHa Production va prezinta cu placere primul proiect rock: The dAdA – Ne doare la...

Dupa lungi discutii care se poarta inca dinaintea erei noastre cu privire la dilema oului, baietii de la The dAdA ne propun astazi raspunsul: mai intai a fost cocosul cu atitudine!
Gandindu-se la cocosul care a creat cu nepasare o intriga ce dureaza de secole, piesa "Ne doare la..." poate fi interpretata ca un manifest exprimat curajos si relaxat la adresa tiparelor sociale, un indemn la acceptare a propriilor convingeri in fata regulilor impuse.

„Am compus aceasta piesa pentru ca asa ne-a venit...am vrut sa strigam in gura mare ca nu ne plac impozitele, ratele, amenzile, ca nu vrem sa fim sclavii propriei societati. Militam in cuvinte simple pentru dreptul de a sta, sau pentru dreptul de nu-i lasa pe altii sa aleaga in locul nostru ce este mai bine pentru noi. Credem in muzica live de calitate, in mesaje simple si speram ca si voi veti duce mesajul muzicii noastre mai departe. Oricum, cine nu striga tare...nu are!! :)”, declara baietii de la The dAdA.

The dAdA este o trupa cu influente alternative, garage, indie si raggae, care activeaza din anul 2006 sub numele de „15 Grade”. Numele trupei a fost schimbat in The dAdA anul trecut, odata cu plecarea unuia dintre membri. De-a lungul timpului, trupa a sustinut peste 100 de concerte in cluburile underground din tara si strainatate.
The dAdA este formata din:
Septimiu – chitara&voce
Mihai – chitara-bas&voce
Teo – chitara&voce
Bob – tobe



Share this post:

Digg it StumbleUpon del.icio.us Google Yahoo! reddit

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright 2010 Stiri din muzica
------> Filme online