Music Blog iti pune la dispozitie cele mai noi stiri din muzica, coveruri, versuri, videoclipuri noi, melodii noi, biografii, albume noi, muzica noua si multe altele [...]

Cred ca mai totata lumea a auzit noua melodie a lui Michel Teló, "Ai se eu te pego" care se pare ca face senzatie pe internet de cateva saptamani, eu zic ca era si greu sa nu auzi piesa asta pentru ca [...]

Tocmai ce am ascultat noul album semnat DOC - "Lucrare de control", mi-a placut asa mult incat am zis sa il pun si aici pentru cei ce vor sa il asculte. Eu spun ca este un album ce merita ascultat, o [...]

Woodkid - Iron un videoclip foarte bine realizat din punctul meu de vedere, de aceea l-am si postat aici. Voi ce parere aveti [...]

Este vorba despre noul mixtape semnat Nane. Mixtape-ul are 24 de piese care sunt mixate de Dj Undoo. Printre invitati îi găsim pe: Hashoo, Bad News Brown, Drei Ros, Zhao, DJ Undoo și Doddy. Mi jos găsiti [...]

Stiri din muzica - Music Blog Michel Telo - Ai se eu te pego DOC – Lucrare de control (Download) Woodkid - Iron (Videoclip) NANE – MOTIVATIE (Download)

Gladiator - Soundtrack



Gladiator, un film vechi de 11 ani (5 May 2000) cu o nota destul de bunicica pe imdb (8,4).
Ce vreu eu sa abordez in acest post este coloana sonora deosebita ce o are acest film. Cmpozitorii coloanei sonore sunt Hans Zimmer si Lisa Gerrard.

Despre Hans Zimmer:
Este un compozitor de origine germana care s-a afirmat de mai mult timp la Hollywood gratie talentelor sale muzicale inovatoare. Cu toate acestea, Zimmer a cunoscut pentru prima oara succesul în lumea muzicii pop ca membru al formatiei The Buggles. Single-ul grupului “Video Killed the Radio Star”, a devenit un hit international si a inaugurat o nouã epoca a divertismentului mondial în calitate de prim videoclip muzical difuzat pe MTV.
Mult mai târziu, Zimmer a patruns în lumea muzicii de film datorita unei colaborari cu renumitul compozitor Stanley Meyers.

În anul 2000, Zimmer a compus coloana sonora pentru patru filmul Gladiator, film ce i-a adus o nominalizare la Oscar si cate un premiu Globul de Aur si Broadcast Film Critics. A vândut peste 1 milion de albume cu coloana sonora si a dat nastere unui al doilea album “Gladiator: More Music From The Motion Picture”, scos sub egida casei de discuri Universal/Decca Records.

A produs coloana sonora a multor alte filme foarte apreciate o lista mai completa puteti gasii aici.

Despre Lisa Gerrard:
Lisa Gerrard (n. 12 aprilie 1961, Melbourne, Australia) este o muziciana, cantareata si compozitoare australiana, cunoscuta mai ales ca membra fondatoare a formatiei Dead Can Dance. Este laureată a Globului de Aur si a fost nominalizata si la Premiul Oscar, pentru melodia de pe coloana sonoră a filmului Gladiatorul din anul 2000, pe care a scris-o în colaborare cu compozitorul Hans Zimmer. Puternica sa voce de contralto dramatic este recunoscută cu ușurință.
Puteti sa vedeti aici la ce filme a mai produs coloana sonora.


Melodiia ce ma facut sa fac acest "articol" este "Now We Are Free", o melodie GENIALA care suna cam asa.

Share this post:

Digg it StumbleUpon del.icio.us Google Yahoo! reddit

1 comentarii:

Sorin

Un film excelent de la coloana sonora pana la actori...

Trimiteți un comentariu

 
Copyright 2010 Stiri din muzica
------> Filme online