Music Blog iti pune la dispozitie cele mai noi stiri din muzica, coveruri, versuri, videoclipuri noi, melodii noi, biografii, albume noi, muzica noua si multe altele [...]

Cred ca mai totata lumea a auzit noua melodie a lui Michel Teló, "Ai se eu te pego" care se pare ca face senzatie pe internet de cateva saptamani, eu zic ca era si greu sa nu auzi piesa asta pentru ca [...]

Tocmai ce am ascultat noul album semnat DOC - "Lucrare de control", mi-a placut asa mult incat am zis sa il pun si aici pentru cei ce vor sa il asculte. Eu spun ca este un album ce merita ascultat, o [...]

Woodkid - Iron un videoclip foarte bine realizat din punctul meu de vedere, de aceea l-am si postat aici. Voi ce parere aveti [...]

Este vorba despre noul mixtape semnat Nane. Mixtape-ul are 24 de piese care sunt mixate de Dj Undoo. Printre invitati îi găsim pe: Hashoo, Bad News Brown, Drei Ros, Zhao, DJ Undoo și Doddy. Mi jos găsiti [...]

Stiri din muzica - Music Blog Michel Telo - Ai se eu te pego DOC – Lucrare de control (Download) Woodkid - Iron (Videoclip) NANE – MOTIVATIE (Download)

Guess Who - Oriunde te duci / Stiu deja (Versuri)


Oriunde te duci
Stii ca n-ai cum sa fugi
De tot ce vezi in jurul tau
Fii linistit putea fi mult mai rau

Oriunde te duci
Stii ca n-ai cum sa fugi
De tot ce vezi in jurul tau
Fii linistit putea fi mult mai rau

Oriunde te duci

Ca mergi in fata sau in spate
Incearca sa traiesti cu maxima intensitate
Sa nu te schimbi chiar daca vantul bate
Vorbe vin din orice parte
Oricat de departe te duci

Lumea se bate, isi face singura dreptate
Nu, n-ai timp frate de excese de sinceritate
Tu, alegi ce e bine si ce nu,
Daca drogul tau te tine intr-un continuu deja-vu
Si lasa frica in spate oriunde te duci
Si oricat ai fi de departe stii ca nu ai cum sa fugi
Ca drumu asta nu e drept si ca e plin de rascruci
Vezi cum te catari, cum te urci.

Oriunde te duci
Stii ca n-ai cum sa fugi
De tot ce vezi in jurul tau
Fii linistit putea fi mult mai rau

Oriunde te duci
Stii ca n-ai cum sa fugi
De tot ce vezi in jurul tau
Fii linistit putea fi mult mai rau

Oriunde te duci

Si tre’ sa tac, sa fac, sa stau, sa alerg
Si tre’ sa strang, sa rad, sa plang, sa cred
Sa aleg totul.
Doar dupa criterii, vezi sa nu te sperii
E plin de mizerii
Si trebuie sa stau la rand, sa injur in gand
Ca nu o sa strang ce vreau eu prea curand
Ei vand vise, si-mi arata factura
Ma uit fix la ei si mi se rupe P..A

Ca eu stiu, stiu deja
Intr-o zi o sa ajung cineva
Si stiu, da da
Ca nu e doar imaginatia mea

Eu stiu, stiu deja
Intr-o zi o sa ajung cineva
Si stiu, da da
Ca nu e doar imaginatia mea

Ba, ridica-te si fa ceva !
Tu chiar crezi ca daca o sa ceri ti se va da ?
Uita-te in jurul tau
Nu te vad prea bine inconjurat de atat rau.
Nu-i ca la televizor
Viata bate filmul tu vrei cel mai tare rol
Crede in tine si arunca toata ura
Spera intotdeauna ca tu o sa dai lovitura

Ca eu stiu, stiu deja
Intr-o zi o sa ajung cineva
Si stiu, da da
Ca nu e doar imaginatia mea

Eu stiu, stiu deja
Intr-o zi o sa ajung cineva
Si stiu, da da
Ca nu e doar imaginatia mea

Eu stiu deja
Eu stiu deja
Eu stiu deja

Eu stiu, stiu deja
Intr-o zi o sa ajung cineva
Si stiu, da da
Ca nu e doar imaginatia mea

Eu stiu, stiu deja
Intr-o zi o sa ajung cineva
Si stiu, da da
Ca nu e doar imaginatia mea, a mea.


Share this post:

Digg it StumbleUpon del.icio.us Google Yahoo! reddit

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright 2010 Stiri din muzica
------> Filme online