Music Blog iti pune la dispozitie cele mai noi stiri din muzica, coveruri, versuri, videoclipuri noi, melodii noi, biografii, albume noi, muzica noua si multe altele [...]

Cred ca mai totata lumea a auzit noua melodie a lui Michel Teló, "Ai se eu te pego" care se pare ca face senzatie pe internet de cateva saptamani, eu zic ca era si greu sa nu auzi piesa asta pentru ca [...]

Tocmai ce am ascultat noul album semnat DOC - "Lucrare de control", mi-a placut asa mult incat am zis sa il pun si aici pentru cei ce vor sa il asculte. Eu spun ca este un album ce merita ascultat, o [...]

Woodkid - Iron un videoclip foarte bine realizat din punctul meu de vedere, de aceea l-am si postat aici. Voi ce parere aveti [...]

Este vorba despre noul mixtape semnat Nane. Mixtape-ul are 24 de piese care sunt mixate de Dj Undoo. Printre invitati îi găsim pe: Hashoo, Bad News Brown, Drei Ros, Zhao, DJ Undoo și Doddy. Mi jos găsiti [...]

Stiri din muzica - Music Blog Michel Telo - Ai se eu te pego DOC – Lucrare de control (Download) Woodkid - Iron (Videoclip) NANE – MOTIVATIE (Download)

Juriul X Factor Romania


Antena 1 le aduce românilor în aceasta toamnă X Factor, cel mai puternic format tv din lume. Cei cărora le revine misiunea de a găsi factorul X în România sunt: Paula Seling, Adi de la Akcent şi Mihai Morar.

Show-ul care a transformat oameni obişnuiţi în superstaruri prinde glas la Antena 1. În curând, Antena 1 le va aduce telespectatorilor «X Factor», un format internaţional care a doborât recorduri de audienţă şi a lansat artişti de valoare în întreaga lume.

Cei care vor alege cele mai bune voci din România vor fi trei maramureşeni care au în comun pasiunea pentru muzică, dar mai ales o vastă experienţă în domeniu.

Paula Seling: "Vreau să găsesc o voce atât de puternică, încât să mă ridic în picioare şi să aplaud din toată inima."

Adi de la Akcent: „Dacă nu voi fi eu cel care găseşte factorul X, consider că nu-mi voi fi îndeplinit cu succes misiunea".

Mihai Morar: "Când voi găsi acea voce care să fie difuzată pe toate posturile de radio, iar şi iar, veţi înţelege cu adevărat, ce înseamnă factorul X".

Share this post:

Digg it StumbleUpon del.icio.us Google Yahoo! reddit

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright 2010 Stiri din muzica
------> Filme online