Music Blog iti pune la dispozitie cele mai noi stiri din muzica, coveruri, versuri, videoclipuri noi, melodii noi, biografii, albume noi, muzica noua si multe altele [...]

Cred ca mai totata lumea a auzit noua melodie a lui Michel Teló, "Ai se eu te pego" care se pare ca face senzatie pe internet de cateva saptamani, eu zic ca era si greu sa nu auzi piesa asta pentru ca [...]

Tocmai ce am ascultat noul album semnat DOC - "Lucrare de control", mi-a placut asa mult incat am zis sa il pun si aici pentru cei ce vor sa il asculte. Eu spun ca este un album ce merita ascultat, o [...]

Woodkid - Iron un videoclip foarte bine realizat din punctul meu de vedere, de aceea l-am si postat aici. Voi ce parere aveti [...]

Este vorba despre noul mixtape semnat Nane. Mixtape-ul are 24 de piese care sunt mixate de Dj Undoo. Printre invitati îi găsim pe: Hashoo, Bad News Brown, Drei Ros, Zhao, DJ Undoo și Doddy. Mi jos găsiti [...]

Stiri din muzica - Music Blog Michel Telo - Ai se eu te pego DOC – Lucrare de control (Download) Woodkid - Iron (Videoclip) NANE – MOTIVATIE (Download)

Bruno Mars, din nou numarul 1 in Top Billboard

Artistul obtine performanta dupa performanta.

Vestile bune continua sa curga pentru Bruno Mars. Iata doar cateva dintre performantele obtinute de catre artist in cariera muzicala.

Bruno Mars detine titlul de "cel mai bine vandut single in format digital", in Topul IFPI. Totodata, el a ocupat primele doua pozitii din acest top cu piesele "Just The Way You Are", cu peste 12,5 milioane de exemplare si "Grenade", cu 10, 2 milioane de copii vandute. Potrivit site-ului devoratormonden.ro, o alta reusita inregistrata de Bruno se refera la cel de-al treilea single al cantaretului, "The Lazy Song", care a intrat in top 10 cu 6,5 milioane de exemplare vandute. Astfel, Bruno Mars devine primul artist cu trei melodii in primele 10 cele mai bine vandute piese ale anului.

Piesa "It Will Rain" ocupa prima pozitie in topurile "Billboard" si "Top 40 Chart". In plus, reusitele lui Bruno Mars nu se termina aici. Artistul a primit sase nominalizari la cea de-a 54-a editie a Premiilor Grammy, care va avea loc in 12 februarie in Los Angeles. Ii uram mult noroc si la cat mai multe premii!

Sursa: Radio21.ro

Share this post:

Digg it StumbleUpon del.icio.us Google Yahoo! reddit

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright 2010 Stiri din muzica
------> Filme online