Music Blog iti pune la dispozitie cele mai noi stiri din muzica, coveruri, versuri, videoclipuri noi, melodii noi, biografii, albume noi, muzica noua si multe altele [...]

Cred ca mai totata lumea a auzit noua melodie a lui Michel Teló, "Ai se eu te pego" care se pare ca face senzatie pe internet de cateva saptamani, eu zic ca era si greu sa nu auzi piesa asta pentru ca [...]

Tocmai ce am ascultat noul album semnat DOC - "Lucrare de control", mi-a placut asa mult incat am zis sa il pun si aici pentru cei ce vor sa il asculte. Eu spun ca este un album ce merita ascultat, o [...]

Woodkid - Iron un videoclip foarte bine realizat din punctul meu de vedere, de aceea l-am si postat aici. Voi ce parere aveti [...]

Este vorba despre noul mixtape semnat Nane. Mixtape-ul are 24 de piese care sunt mixate de Dj Undoo. Printre invitati îi găsim pe: Hashoo, Bad News Brown, Drei Ros, Zhao, DJ Undoo și Doddy. Mi jos găsiti [...]

Stiri din muzica - Music Blog Michel Telo - Ai se eu te pego DOC – Lucrare de control (Download) Woodkid - Iron (Videoclip) NANE – MOTIVATIE (Download)

Stefan Stan a avut multe iubite in studentie

Stefan Stan a fost foarte iubaret in vremea studentiei, astfel ca fetele roiau in jurul sau inca de pe atunci.

Chiar daca nu avea 100.000 de euro in cont si nici nu era cunoscut de o tara intreaga, Stefan Stan le vrajea pe fete cu sarmul sau.

Intr-un interviu recent, Stefan Stan a marturisit ca nu a fost student decat un an de zile, pentru ca ulterior a plecat in America. Cu toate acestea, perioada studentiei a fost plina pentru Vocea Romaniei. Stefan

Stan isi aminteste cu nostalgie de Regie si de iubitele sale de pe vremea cand isi tocea coatele prin amfitearele facultatii.

`Studentia mea a durat un an de zile, dupa care am plecat in America. Veneam in Regie in urma cu 10-15 ani, dar era altfel. Am avut mai multe iubite aici, eram tanar, eram frumos`, a declarat Stefan Stan.

Cantaretul, acum in varsta de 34 de ani, si-a lansat primul sau single in urma cu doua saptamani. Piesa se intituleaza `You Give Me Love` si este un feat cu Alex Velea.

Cat despre actuala sa viata personala, Stefan Stan spune ca nu are cu cine sa o imparta. `Sper ca pana la urma sa imi gasesc femeia potrivita, e mai greu, dar nu imposibil. Imi plac femeile simple. Eu sunt un om simplu si tratez toti oamenii la fel. Am cunoscut femei serioase, dar nu a fost sa fie`, declarat Stefan Stan pentru Click.


Surasa: bestmusic.ro

Share this post:

Digg it StumbleUpon del.icio.us Google Yahoo! reddit

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright 2010 Stiri din muzica
------> Filme online