Music Blog iti pune la dispozitie cele mai noi stiri din muzica, coveruri, versuri, videoclipuri noi, melodii noi, biografii, albume noi, muzica noua si multe altele [...]

Cred ca mai totata lumea a auzit noua melodie a lui Michel Teló, "Ai se eu te pego" care se pare ca face senzatie pe internet de cateva saptamani, eu zic ca era si greu sa nu auzi piesa asta pentru ca [...]

Tocmai ce am ascultat noul album semnat DOC - "Lucrare de control", mi-a placut asa mult incat am zis sa il pun si aici pentru cei ce vor sa il asculte. Eu spun ca este un album ce merita ascultat, o [...]

Woodkid - Iron un videoclip foarte bine realizat din punctul meu de vedere, de aceea l-am si postat aici. Voi ce parere aveti [...]

Este vorba despre noul mixtape semnat Nane. Mixtape-ul are 24 de piese care sunt mixate de Dj Undoo. Printre invitati îi găsim pe: Hashoo, Bad News Brown, Drei Ros, Zhao, DJ Undoo și Doddy. Mi jos găsiti [...]

Stiri din muzica - Music Blog Michel Telo - Ai se eu te pego DOC – Lucrare de control (Download) Woodkid - Iron (Videoclip) NANE – MOTIVATIE (Download)

Demascarea industriei muzicale (Video)


Se pare ca pe youtube a aparut un fel de documentar format din 11 parti in care vrea sa arate ca fiecare videoclip , melodie are o semnificatie ascunsa in special la melodiile hip hop . Mai multe detalii puteti afla urmarind clipurile de mai jos .
Mie unu nu prea imi vine sa cred ca ceea ce se spune in aceste clipuri este tocmai adevarat .
Asa ca vreau stiu ce credeti si voi .






















Nu am gasit si a 11-a parte din "demascarea industriei muzicale" . Daca gaseste careva poate lasa un comment cu link-ul .

Share this post:

Digg it StumbleUpon del.icio.us Google Yahoo! reddit

1 comentarii:

Anonim

E cam complicata chestia asta cu industria muzicala .

Daca vrei sa vezi mai multe uitate pe : http://www.conspil.blogspot.com

Trimiteți un comentariu

 
Copyright 2010 Stiri din muzica
------> Filme online