Music Blog iti pune la dispozitie cele mai noi stiri din muzica, coveruri, versuri, videoclipuri noi, melodii noi, biografii, albume noi, muzica noua si multe altele [...]

Cred ca mai totata lumea a auzit noua melodie a lui Michel Teló, "Ai se eu te pego" care se pare ca face senzatie pe internet de cateva saptamani, eu zic ca era si greu sa nu auzi piesa asta pentru ca [...]

Tocmai ce am ascultat noul album semnat DOC - "Lucrare de control", mi-a placut asa mult incat am zis sa il pun si aici pentru cei ce vor sa il asculte. Eu spun ca este un album ce merita ascultat, o [...]

Woodkid - Iron un videoclip foarte bine realizat din punctul meu de vedere, de aceea l-am si postat aici. Voi ce parere aveti [...]

Este vorba despre noul mixtape semnat Nane. Mixtape-ul are 24 de piese care sunt mixate de Dj Undoo. Printre invitati îi găsim pe: Hashoo, Bad News Brown, Drei Ros, Zhao, DJ Undoo și Doddy. Mi jos găsiti [...]

Stiri din muzica - Music Blog Michel Telo - Ai se eu te pego DOC – Lucrare de control (Download) Woodkid - Iron (Videoclip) NANE – MOTIVATIE (Download)

Smiley joaca rolul unui preot


Smiley revine pe marile ecrane in comedia Nasa - o productie Media Pro Pictures care va avea premiera pe 29 aprilie.

De aceasta data, Smiley poate fi vazut in rolul unui preot. Cantaretul este multumit de prestatia sa si spune ca vocea sa a fost potrivita pentru acest rol.
"Sunt surprins sa constat ca as fi fost foarte potrivit pentru meseria de preot din punctul de vedere al vocii".

Filmul este o comedie produsa de Alma Sarbu si beneficiaza de aparitiile mai multor actori cunoscuti, precum Ahitney Anderson, Dragos Bucur, Razvan Vasilescu, Catalina Grama (Jojo), Alex Velea, Mihai Bobonete, Florin Busuioc, Laura Cosoi si multi altii.

Smiley interpreteaza in premiera rolul unui preot , reusind sa dea nastere unora dintre cele mai amuzante momente de pe platourile de filmare.

Comedia "The Godmother" demonstreaza cu succes faptul ca o femeie poate conduce fara probleme un clan mafiot , uneori cu mai multa imaginatie si umor decat un "nas" italian cu state vechi.

Piesa "Convict", de pe coloana sonora, este interpretata de Smiley alaturi de trupa Simplu si Alex Velea.

Cu un scenariu castigator al concursului CNC, semnat de Tudor Voican si Viorel Mihalcea, "The Godmother" marcheaza debutul regizoral al tanarului Virgil Nicolaescu.

Pentru acest film, Virgil a beneficiat de suportul lui Jesus del Cerro, regizor aflat deja la al cincilea proiect alaturi de MediaPro Pictures.

Filmul este distribuit de MediaPro Distribution si va avea premiera pe 29 aprilie, in cinematografele: CinemaPRO, Hollywood Multiplex, Movieplex si reteaua Cinema City (Sun Plaza, Cotroceni, Arad, Cluj, Braila).

Share this post:

Digg it StumbleUpon del.icio.us Google Yahoo! reddit

1 comentarii:

Razvan

Destul de frumos filmul..

Trimiteți un comentariu

 
Copyright 2010 Stiri din muzica
------> Filme online