Music Blog iti pune la dispozitie cele mai noi stiri din muzica, coveruri, versuri, videoclipuri noi, melodii noi, biografii, albume noi, muzica noua si multe altele [...]

Cred ca mai totata lumea a auzit noua melodie a lui Michel Teló, "Ai se eu te pego" care se pare ca face senzatie pe internet de cateva saptamani, eu zic ca era si greu sa nu auzi piesa asta pentru ca [...]

Tocmai ce am ascultat noul album semnat DOC - "Lucrare de control", mi-a placut asa mult incat am zis sa il pun si aici pentru cei ce vor sa il asculte. Eu spun ca este un album ce merita ascultat, o [...]

Woodkid - Iron un videoclip foarte bine realizat din punctul meu de vedere, de aceea l-am si postat aici. Voi ce parere aveti [...]

Este vorba despre noul mixtape semnat Nane. Mixtape-ul are 24 de piese care sunt mixate de Dj Undoo. Printre invitati îi găsim pe: Hashoo, Bad News Brown, Drei Ros, Zhao, DJ Undoo și Doddy. Mi jos găsiti [...]

Stiri din muzica - Music Blog Michel Telo - Ai se eu te pego DOC – Lucrare de control (Download) Woodkid - Iron (Videoclip) NANE – MOTIVATIE (Download)


Dupa ce ca subiectul Osama Bin Laden este discutat pe toate posturile tv/radio, el nu putea sa nu fie abordat si in muzica, iar primul care face acest lucru este 50 Cent in cea mai noua piesa lansata de el in colaborare cu Hot Rod, "Osama Bin Laden Is Dead ".

Ascultati mai jos cel mai nou single produs de 50 Cent, "Bin Laden Is Dead":


Share this post:

Digg it StumbleUpon del.icio.us Google Yahoo! reddit

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright 2010 Stiri din muzica
------> Filme online