Music Blog iti pune la dispozitie cele mai noi stiri din muzica, coveruri, versuri, videoclipuri noi, melodii noi, biografii, albume noi, muzica noua si multe altele [...]

Cred ca mai totata lumea a auzit noua melodie a lui Michel Teló, "Ai se eu te pego" care se pare ca face senzatie pe internet de cateva saptamani, eu zic ca era si greu sa nu auzi piesa asta pentru ca [...]

Tocmai ce am ascultat noul album semnat DOC - "Lucrare de control", mi-a placut asa mult incat am zis sa il pun si aici pentru cei ce vor sa il asculte. Eu spun ca este un album ce merita ascultat, o [...]

Woodkid - Iron un videoclip foarte bine realizat din punctul meu de vedere, de aceea l-am si postat aici. Voi ce parere aveti [...]

Este vorba despre noul mixtape semnat Nane. Mixtape-ul are 24 de piese care sunt mixate de Dj Undoo. Printre invitati îi găsim pe: Hashoo, Bad News Brown, Drei Ros, Zhao, DJ Undoo și Doddy. Mi jos găsiti [...]

Stiri din muzica - Music Blog Michel Telo - Ai se eu te pego DOC – Lucrare de control (Download) Woodkid - Iron (Videoclip) NANE – MOTIVATIE (Download)


In editia de maine seara a concursului "Dansez pentru tine", Adrian Tutu si Cosmin Agache au pregatit o colaborare inedita pentru telespectatori inpreuna cu baletul Edi Stancu.

"Am lucrat la aceasta piesa impreuna cu Cosmin si cu Edi Stancu. Impreuna cu echipa emisiunii, am hotarat sa cream aceasta jucarie muzicala pe care baletul lui Edi Stancu sa poata prezenta mai multe stiluri de dans din cultura Hip-Hop. Ideea de a aparea din nou in fata publicului, a celor care mi-au fost alaturi, ma bucura foarte tare. Sper ca ceea ce vom face noi pe scena sa va placa si sa va binedispuna", a declarat Adrian.

"Cred ca sunt un copil foarte norocos pentru ca am ajuns pana aici. Am lucrat foarte bine impreuna cu Adi si sper ca celor de acasa sa le placa ceea ce le-am pregatit noi", a declarat Cosmin.

Share this post:

Digg it StumbleUpon del.icio.us Google Yahoo! reddit

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright 2010 Stiri din muzica
------> Filme online