Music Blog iti pune la dispozitie cele mai noi stiri din muzica, coveruri, versuri, videoclipuri noi, melodii noi, biografii, albume noi, muzica noua si multe altele [...]

Cred ca mai totata lumea a auzit noua melodie a lui Michel Teló, "Ai se eu te pego" care se pare ca face senzatie pe internet de cateva saptamani, eu zic ca era si greu sa nu auzi piesa asta pentru ca [...]

Tocmai ce am ascultat noul album semnat DOC - "Lucrare de control", mi-a placut asa mult incat am zis sa il pun si aici pentru cei ce vor sa il asculte. Eu spun ca este un album ce merita ascultat, o [...]

Woodkid - Iron un videoclip foarte bine realizat din punctul meu de vedere, de aceea l-am si postat aici. Voi ce parere aveti [...]

Este vorba despre noul mixtape semnat Nane. Mixtape-ul are 24 de piese care sunt mixate de Dj Undoo. Printre invitati îi găsim pe: Hashoo, Bad News Brown, Drei Ros, Zhao, DJ Undoo și Doddy. Mi jos găsiti [...]

Stiri din muzica - Music Blog Michel Telo - Ai se eu te pego DOC – Lucrare de control (Download) Woodkid - Iron (Videoclip) NANE – MOTIVATIE (Download)

Toate melodiile de la Eurovision 2011


M-am gandit ca poate unii dintre voi vor sa asculte din nou toate melodiile ce au fost cantate in semifinale si finala Eurovision 2011. Asa ca le-am urcat pentru voi pe cateva site-uri de free sharing ca voi sa le puteti descarcati gratis :).

Melodiile care au participat la Eurovision 2011 sunt urmatoarele:

01. 3JS (The Netherlands) - Never Alone
02. A Friend In London (Denmark) - New Tomorrow
03. Alexej Vorobjov (Russia) - Get You
04. Amaury Vassili (France) - Sognu
05. Anastasiya Vinnikova (Belarus) - I Love Belarus
06. Anna Rossinelli (Switzerland) - In Love For A While
07. Aurela Gace (Albania) - Feel The Passion
08. Blue (United Kingdom) - I Can
09. Christos Mylordos (Cyprus) - San Aggelos S’Agapisa
10. Dana International (Israel) - Ding Dong
11. Daria (Croatia) - Celebrate
12. Dino Merlin (Bosnia & Herzegovina) - Love In Rewind
13. Eldrine (Georgia) - One More Day
14. Emmy (Armenia) - Boom-Boom
15. Eric Saade (Sweden) - Popular
16. Evelina Sasenko (Lithuania) - C'est Ma Vie
17. Getter Jaani (Estonia) - Rockefeller Street
18. Glen Vella (Malta) - One Life
19. Homens Da Luta (Portugal) - A Luta E Alegria
20. Hotel FM (Romania) - Change
21. Jedward (Ireland) - Lipstick
22. Kati Wolf (Hungary) - What About My Dreams?
23. Lena (Germany) - Taken By A Stranger
24. Loucas Yiorkas Feat Stereo Mike (Greece) - Watch My Dance
25. Lucia Perez (Spain) - Que Me Quiten Lo Bailao - They
26. Magdalena Tul (Poland) - Jestem
27. Maja Keuc (Slovenia) - No One
28. Mika Newton (Ukraine) - Angel
29. Musiqq (Latvia) - Angel In Disguise
30. Nadine Beiler (Austria) - The Secret Is Love
31. Nikki & Ell (Azerbaijan) - Running Scared
32. Nina (Serbia) - Caroban
33. Paradise Oskar (Finland) - Da Da Dam
34. Poli Genova (Bulgaria) - Na Inat
35. Raphael Gualazzi (Italy) - Madness Of Love
36. Senit (San Marino) - Stand By
37. Sjonni's Friends (Iceland) - Coming Home
38. Stella Mwangi (Norway) - Haba Haba
39. TWiiNS (Slovakia) - I Am Still Alive
40. Vlatko Ilievski (F.Y.R. Macedonia) - Rusinka
41. Witloof Bay (Belgium) - With Love Baby
42. Yuksek Sadakat (Turkey) - Live It Up
43. Zdob Si Zdub (Moldova) - So Lucky

Cine vrea sa descarce toate piesele de mai sus are cateva linkuri putin mai jos:
1. fisier.ro
2. megaupload.com

Share this post:

Digg it StumbleUpon del.icio.us Google Yahoo! reddit

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright 2010 Stiri din muzica
------> Filme online