Music Blog iti pune la dispozitie cele mai noi stiri din muzica, coveruri, versuri, videoclipuri noi, melodii noi, biografii, albume noi, muzica noua si multe altele [...]

Cred ca mai totata lumea a auzit noua melodie a lui Michel Teló, "Ai se eu te pego" care se pare ca face senzatie pe internet de cateva saptamani, eu zic ca era si greu sa nu auzi piesa asta pentru ca [...]

Tocmai ce am ascultat noul album semnat DOC - "Lucrare de control", mi-a placut asa mult incat am zis sa il pun si aici pentru cei ce vor sa il asculte. Eu spun ca este un album ce merita ascultat, o [...]

Woodkid - Iron un videoclip foarte bine realizat din punctul meu de vedere, de aceea l-am si postat aici. Voi ce parere aveti [...]

Este vorba despre noul mixtape semnat Nane. Mixtape-ul are 24 de piese care sunt mixate de Dj Undoo. Printre invitati îi găsim pe: Hashoo, Bad News Brown, Drei Ros, Zhao, DJ Undoo și Doddy. Mi jos găsiti [...]

Stiri din muzica - Music Blog Michel Telo - Ai se eu te pego DOC – Lucrare de control (Download) Woodkid - Iron (Videoclip) NANE – MOTIVATIE (Download)

LuKone & deMoga - Allemasse (Audio)


O dimineata rece, trei masini pline de zombie dezlantuiti si doi prizonieri - LuKone si deMoga - au invadat sediile posturilor TV, de radio, strazile Bucurestiului si i-au contaminat pe toti cei pe care i-au intalnit cu virusul “ALLEMASSE”.

Extrem de contagios, virusul a fost transportat in niste cutii misterioase ce au fost deschise in imediata apropiere a destinatarilor, realizatori ai programelor matinale, playlist manageri si bucuresteni aflati intamplator pe strazi.

Creat in laboratoarele lui LuKone si Marius Moga, “Allemasse” este single-ul de debut al unui nou proiect lansat pe piata muzicala din Romania, o colaborare inedita intre DJ-ul LuKone (Vlad Lucan) si deMoga (Marius Moga), doi producatori axati pana in prezent pe stiluri muzicale complet diferite.

“Suntem doi producatori din doua zone diferite: din urban hip-hop, respectiv pop, si se simte in piesa aceasta dualitate: nu este nici prea comerciala, nici prea underground, prea dark“, spune Marius Moga.

Vlad Lucan este unul dintre producatorii hit-urilor Guess Who ("Locul Potrivit"), Grasu XXL ("Azi NU"), Spike ("Realitate") etc, iar acum lanseaza propriul sau proiect sub numele de LuKone si primul single, “Allemasse”, in colaborare cu Marius Moga (deMoga).

Videoclipul piesei a fost filmat la sfarsitul lunii martie pe platourile de la Buftea, in regia lui Iulian Moga, si urmeaza sa fie lansat in curand.

“Allemasse” in action - http://www.youtube.com/watch?v=FL_raj4gd5U

“Allemasse” teaser video - http://www.youtube.com/watch?v=IS72vPLUyfg

“Allemasse” radio edit - http://www.youtube.com/watch?v=hpW4erj3mk0

Share this post:

Digg it StumbleUpon del.icio.us Google Yahoo! reddit

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright 2010 Stiri din muzica
------> Filme online