Music Blog iti pune la dispozitie cele mai noi stiri din muzica, coveruri, versuri, videoclipuri noi, melodii noi, biografii, albume noi, muzica noua si multe altele [...]

Cred ca mai totata lumea a auzit noua melodie a lui Michel Teló, "Ai se eu te pego" care se pare ca face senzatie pe internet de cateva saptamani, eu zic ca era si greu sa nu auzi piesa asta pentru ca [...]

Tocmai ce am ascultat noul album semnat DOC - "Lucrare de control", mi-a placut asa mult incat am zis sa il pun si aici pentru cei ce vor sa il asculte. Eu spun ca este un album ce merita ascultat, o [...]

Woodkid - Iron un videoclip foarte bine realizat din punctul meu de vedere, de aceea l-am si postat aici. Voi ce parere aveti [...]

Este vorba despre noul mixtape semnat Nane. Mixtape-ul are 24 de piese care sunt mixate de Dj Undoo. Printre invitati îi găsim pe: Hashoo, Bad News Brown, Drei Ros, Zhao, DJ Undoo și Doddy. Mi jos găsiti [...]

Stiri din muzica - Music Blog Michel Telo - Ai se eu te pego DOC – Lucrare de control (Download) Woodkid - Iron (Videoclip) NANE – MOTIVATIE (Download)

Tutu Adrian care a fost prezent in editia a treia a emisiunii Romanii au talent a reusit sa emotioneze atat juriul, cat si publicul pana la lacrimi.

Tutu Adrian este un tanar de 18 ani care a venit la Romanii au talent cu cel mai bun prieten al lui si a pasit pe scena plin de emotii. Talentul lui este de a canta si dansa si el crede ca in ceea ce priveste pasiunea pentru cantat a mostenit-o si si-a descoperit-o la 14 ani cand a compus o piesa pentru parintii lui care au decedat. Munceste in diverse locuri sa se intretina singur: in constructii, ospatar.

El a venit la preselectii pentru ca pune suflet in ceea ce face si simte ca o face pentru parintii lui si vrea sa ajunga pe o scena mare, sa fie mai aproape de ei pentru ca pe scena se simte alaturi de ei. A trebuit sa renunte la scoala si munceste orice pentru bani. El a compus o piesa special pentru acest concurs si mai ales pentru romani cu mesajul: “E evident, romanii au talent”.

Prin versurile compuse pentru aceasta piesa el a emotionat o sala intreaga. Mihai Petre i-a spus: “Incerc sa ma uit dincolo de actul tau, de ceea ce faci pe scena si nu multi oameni reusesc sa se deschida atat de mult in fata unui public atat de mare asa cum ai facut-o tu. Vreau sa fii sigur ca parintii tai sunt mandri de tine acum si vreau sa fii sigur ca noi suntem mandri de tine”.

Cu trei de "DA" Tutu Adrian a iesit de pe scena cu juriul si publicul in picioare aplaundandu-l frenetic.

In culise el a fost imbratisat de Pavel Bartos si Smiley care l-au felicitat si i-au spus ca il admira. Adrian a spus: “Nu mai am cuvinte, sunt foarte fericit. Cat timp am fost pe scena m-am simtit foarte aproape de parintii mei. Ce am facut azi imi da mai multa vointa sa continui cu muzica”



Share this post:

Digg it StumbleUpon del.icio.us Google Yahoo! reddit

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright 2010 Stiri din muzica
------> Filme online